Sahaya çıkmayana kapı göründü! Erdoğan'dan 'Sokağı Boş Bırakmayın' uyarısı
AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, parti teşkilatında sahaya çıkmayan isimleri uyararak, 'Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok' dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti'nin Sapanca'da gerçekleştirilen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın kapanış konuşmasını yaptı. Toplantıda çeşitli konulara değinen Erdoğan, teşkilatı uyardı. Erdoğan, zaman kaybına tahammül olmadığını belirterek şu ifadeleri kullandı: "Yorulan varsa buyursun kenara gelsin dinlensin, kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok. Caddeyi, sokağı asla boş bırakmayacağız."
Bakmadan Geçme