Malatya'da şehir içi trafiğine neşter: 50 dakikalık yol 25 dakikaya indi!!!
Karayolları Genel Müdürlüğü, Malatya şehir merkezini by-pass eden çevre yolu projesinin ilk etabının tamamlandığını duyurdu. 53,5 kilometrelik projenin 38,2 kilometrelik kısmı hizmete girerken, şehir geçiş süresi yarı yarıya azaldı.
Bu proje, sadece Malatya için değil, tüm bölge için bir milat niteliğinde. Artık sürücüler, şehir merkezinin boğucu trafiğine takılmadan, zamandan tasarruf ederek ve konforlu bir şekilde seyahat edebilecekler. Bu sayede, hem yakıt tüketimi azalacak hem de karbon emisyonu düşerek çevreye duyarlı bir ulaşım alternatifi sunulacak.
50 yıl önce yapılan mevcut çevre yolu, yeni yapılan kuzey çevre yolundan daha geniş ve daha kısa zamanda yapılmıştı.Çok övdüğünüz yolun bağlantı kavşaklardaki göbekler büyük kazalara sebebiyet verecektir yetkililer hiçmi görmüyor,komşu illerdeki çevre yollarınıdamı hiç görmemişler.Büyük şehire hiç yakışmıyor.
Kuzey cevre yolu porojesını yapanada uyguluyanada lalent olsun o guzüelelım tarım alanını mahvetıler kuey cevreyolu neden uygulanmadı memleketı seven bırtane sıyasımız yok
Guney çevre yolu daha kisa ve daha ekonomikti ,kamulaştırma yoktu, sirkulasyon , kanalizasyon, yoktu , bundan 11 km daha kisa idi , neden kuzey cevre yolu tercih edildi ,bunun cevabini verecek birileri varmi , iyiki ahiret var , 1. Sınıf tarım toprağından geçen yolla öğünen yetkililer , bilinki ahirette hesap zor . yukarıya böyle anlatan olmadi.
Güney çevre yoluna ne zaman başlanacak. Asıl önemli olan Güney yolu. Tüm yoğunluk Güney yönünde. Cafana görgüden başlayıp yeşilyurt gündüzbey konak üzerinden çöşnük kavşağına bağlanan 50 metrelik yol.
Bakmadan Geçme