Malatya'da şehir içi trafiğine neşter: 50 dakikalık yol 25 dakikaya indi!!!
Karayolları Genel Müdürlüğü, Malatya şehir merkezini by-pass eden çevre yolu projesinin ilk etabının tamamlandığını duyurdu. 53,5 kilometrelik projenin 38,2 kilometrelik kısmı hizmete girerken, şehir geçiş süresi yarı yarıya azaldı.
Malatya, ulaşım alanında devrim niteliğinde bir projeye ev sahipliği yapıyor! Giresun'dan Gaziantep'e uzanan kritik kuzey-güney aksında, Malatya şehir merkezine uğramadan kesintisiz bir geçiş imkanı sunan çevre yolu projesinin ilk etabı tamamlandı. Karayolları Genel Müdürlüğü, toplamda 53,5 kilometrelik bu devasa projenin 38,2 kilometrelik kısmı hizmete açılarak, şehir içi geçiş süresini 50 dakikadan bir şekilde 25 dakikaya düştüğünü duyurdu.
50 yıl önce yapılan mevcut çevre yolu, yeni yapılan kuzey çevre yolundan daha geniş ve daha kısa zamanda yapılmıştı.Çok övdüğünüz yolun bağlantı kavşaklardaki göbekler büyük kazalara sebebiyet verecektir yetkililer hiçmi görmüyor,komşu illerdeki çevre yollarınıdamı hiç görmemişler.Büyük şehire hiç yakışmıyor.
Kuzey cevre yolu porojesını yapanada uyguluyanada lalent olsun o guzüelelım tarım alanını mahvetıler kuey cevreyolu neden uygulanmadı memleketı seven bırtane sıyasımız yok
Guney çevre yolu daha kisa ve daha ekonomikti ,kamulaştırma yoktu, sirkulasyon , kanalizasyon, yoktu , bundan 11 km daha kisa idi , neden kuzey cevre yolu tercih edildi ,bunun cevabini verecek birileri varmi , iyiki ahiret var , 1. Sınıf tarım toprağından geçen yolla öğünen yetkililer , bilinki ahirette hesap zor . yukarıya böyle anlatan olmadi.
Güney çevre yoluna ne zaman başlanacak. Asıl önemli olan Güney yolu. Tüm yoğunluk Güney yönünde. Cafana görgüden başlayıp yeşilyurt gündüzbey konak üzerinden çöşnük kavşağına bağlanan 50 metrelik yol.
Bakmadan Geçme