Kurumlardaki Duyarsızlığa Vali Yavuz'dan Ayar! 1 Hafta Süre Verdi..!
Malatya 4. İl Koordinasyon toplantısında konuşan Vali Seddar Yavuz, vatandaşların kurumlara yönelik artan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) şikayetlerini sert sözlerle eleştirdi. 1 haftalık süre veren Vali Yavuz, cevaplanmayan CİMER şikayetleri hakkında ilgili kişilere işlem yapılacağını söyledi.
Artan CİMER şikayetlerine dikkat çeken Vali Yavuz şunları söyledi: “Vatandaşlarımız kurumlara müracaat ettiğinde beklediği ilgiyi, desteği ve yardım göremezse ne yapıyor? CİMER'e gidiyor veya hiç kurumlara uğramadan daha hızlı çözüleceğine inanarak CİMER’e gidiyor. CİMER’e müracaatta bulunuyor. Bu toplantının sonunda bütün kurum amirlerimiz, kaymakamlarımız, belediye başkanlarımız da dahil olmak üzere kurumlarına döndüklerinde CİMER şikayetlerine bakacak. Kaç müracaat oldu? Ona ne cevap verdiniz? CİMER şikayetlerine lütfen cevap veriniz.
-
malatya
-
malatya haber
-
malatya haberleri
-
malatyada bugün
-
malatya son
-
malatya son dakika
-
malatya güncel
-
cimer
-
şikayet
-
vatandaş
-
belediye
-
seddar yavuz
Sayın valim, güzide şehrimizin ana arter yolları plak bağlamış kan damarlarına benziyor. Lütfen Temelli caddesi ile Yeşilyurt yolu bağlantısını kesen tahta barikatların kaldırılmasını sağlarsaniz bir Malatyalı olarak mutlu oluruz. Bu durumu cimere yazmak istemedim.Saygılarımla
Bakmadan Geçme