Ürün Yok, Etiket Var: Malatya Kayısısı'nın İtibarı Tehlikede
Zirai don nedeniyle ürün vermemesine rağmen raflarda 'Malatya kayısısı' etiketinin bulunmasını eleştiren Ekonomim köşe yazarı Şeref Oğuz, 'Üretim yanmış, rekolte sıfır hâlâ raflara sahte umutlar diziliyor. Ürün yok, etiket var.' dedi.

Not/Antep fıstığına aşık oldu, başardı. Peki ya Malatyalı kayısıya aşık mı?
Malatya Kayısısı yanmış olabilir. Ama Malatya’nın itibarı hala ayaktadır. O itibar etiketi değil, emeği savunanlarla yaşar. Ölüyü ayakta gösteren değil; yaşayanı koruyan sistem gerekir. Ama her şeyden önce Malatyalı, kayısıya âşık olması, sevmesi lâzım. Yalnızca para kazandığı ürün gibi görmemesi…”