Tabiat parkının giriş ücreti gündemde: İndirim müjdesi gelecek mi?
Malatya'nın Battalgazi ilçesi Çöşnük Mahallesi'nde bulunan Beydağı Tabiat Parkı'nın giriş ücreti tepkilere neden olurken, vatandaşların indirim talebi Battalgazi Belediye Meclisi'nde gündeme getirildi.
Havaların ısınmasıyla doğada vakit geçirmek isteyen vatandaşlar, aileleriyle birlikte Malatya’nın çeşitli bölgelerinde bulunan piknik alanlarında yoğunluk oluşturmaya başladı. Battalgazi ilçesi Çöşnük Mahallesi’nde bulunan Çöşnük Tabiat Parkı da büyük ilgi gören parklar arasında yerini aldı ancak parkın giriş ücreti vatandaşların tepkisini çekti. Söz konusu giriş ücreti Battalgazi Belediye Meclisinin mayıs ayı ilk toplantısında gündeme geldi.
“Giriş bedeli çok yüksek”
Tabiat parkının giriş ücretinin vatandaşları çok fazla zorlayacağını belirten CHP Battalgazi Belediye Meclis Üyesi Muharrem Ünverdi, "Bahar geldi; çok güzel parklar var. Birlikte oturup çay içmek istiyoruz ancak Çöşnük Tabiat Parkı'nın giriş ücreti 160 TL. Bu bedel oldukça yüksek.” dedi.
“İndirim yapılmalı”
Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın ise bu konunun Büyükşehir Belediye Meclis toplantısında dile getirilmesi gerektiğini vurgulayarak şunları söyledi:
“Büyükşehir belediyesindeki yetkili arkadaşlar lütfen bu konuyu gündeme getirsinler. Hakikaten şehrin kalbinde yer alan çok güzel bir mekân. Ona bir birazcık Biraz indirim olursa iyi olur.”
Giriş ücreti olmadan çok fazla sorun oluyor. Örneğin 40-50 lira gibi makul bir ücret olsa çok güzel olurdu. Tamamen ücretsiz olmasın elbette...
Giriş Mutlaka ücretli olmalı Kişi başı 10 TL olsun ama ücretli olsun Ücretsiz olursa ailece gidillemeyecek hale geliyor
Bakmadan Geçme