Malatyalılar Derdini CİMER'e Anlatmış..!
Vatandaş ile devlet arasında köprü görevi gören Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) 2024'te 4 milyon 590 bin başvuru yapıldı. Başvuru yapan iller arasında Malatya ilk sırada yer alıyor.
Başvuruların işlem sürecini daha nitelikli hale getirmek amacıyla 3 bin 914 kurumun işlem süreçleri incelendi ve bu bağlamda kurumlardan CİMER personeli 6 bin 648 kişiyle görüşülerek hizmet kalitesinin arttırılmasına yönelik bilgilendirmelerde bulunuldu.
Başvuruların doğru bir şekilde analiz edilerek karar alıcılara kılavuzluk etmesi amacıyla, 2024'te 636 bülten ve rapor hazırlanarak yetkili makamlarla paylaşıldı.
Cimere yazsan ne olur, olayı çözüyormu hayır, haksızlık hakkında işlem yapıyormu hayır, şikayet edilen kuruma şikayeti gönderiyor,gelen cevabı şikayetçiye iletiyor olay bitti,aracılık hizmetleri hesabı, deprem meydana geldi Malatya da insanlar evini ve işyerlerini kaybetti, üç kuruş kaysıdan merhem olsun diyerek kaysı üreten çiftçilerimizin kullandığı sulama suyuna, derme sulama birliği yüzde 400 zam yaptı,veli Ağbaba hariç hiçbir milletvekilinden ve cimere yapılan şikayetlerden sonuç çıkmadı, sulama birliğine doldurmuşlar sınavsız puansız insanları, bunların maaşlarını ve sigortalarını çifçilerimizin sırtına yüklemiş ler, kimseden çıt yok, maalesef acı ama gerçekler bunlar....
Bakmadan Geçme