Bakan Müjdeyi Verdi! Malatya'da Çalışmalar Tamamlandı!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, son 21 yılda mevcut demiryolu hatlarının elektrikli hale getirilmesi kapsamında yapılan çalışmaların devam ettiğini belirterek, Mevcut konvansiyonel hatların 993 kilometrelik kesiminde yapım çalışmalarımız devam ettiğini söyledi. Uraloğlu, 'Malatya – Elazığ, Karaman – Ulukışla, Alayunt - Afyon – Konya, Köseköy – Gebze. Tobalı - Ödemiş hattımızda ise çalışmalarımızı tamamladık' dedi.
Bakmadan Geçme
7 Temmuz’dan sonra trafiğe çıkamayacaklar! Bakanlık şartları tek tek açıkladı
Malatya'da 11 katlı bina bilinmeyen teknikle yıkıldı
Malatya çarşısında 906 konut, 465 dükkan hazır: Anahtarlar ne zaman teslim edilecek?
Malatya’da trafiğini rahatlatacak proje: 50 metre genişliğinde 8 şeritli bulvar geliyor…
Malatya’da TÜVTÜRK dönemi kapanıyor: Kart komisyonu tarihe karışıyor!
CHP Malatya'da poster eylemi: Dün başköşedeydi, bugün hain diyerek resmini astılar…